• A Orquestra Xuvenil do centro precisa 4 violíns de reforzo 2013

¿Tocas o violín? ¿estás farto de tocar solo?, ¿gustaríche facer música con outros rapaces da túa idade?

¡¡¡¡¡¡ Ánimo, estás de sorte!!!!!!!!!

A Orquestra Xuvenil de corda do Conservatorio Profesional de Santiago de Compostela precisa 4 violíns de reforzo.
    Anótate ata o 26 de febreiro de 2013

Ligazon: inscricion-orquestra-xuvenil

• I Concurso de Composición de música contemporánea 2013

I CONCURSO DE COMPOSICIÓN DE MÚSICA CONTEMPORÁNEA 2013 OBRAS PARA ORQUESTRA XUVENIL DE CORDA

Listado de obras admitidas a concurso:

Pseudónimo SINESITA.

Pseudónimo HOMER ZITERMAN.

Pseudónimo DARTAÑÁN.

Pseudónimo SANTA COMPAÑA.

• II Concurso de solistas 2013

O Conservatorio Profesional de Música de Santiago de Compostela promove o II CONCURSO DE SOLISTAS. O obxectivo é animar e incentivar aos rapaces ao estudo na preparación dun programa, co aliciente de poder participar como solista cunha das agrupacións do centro. A ANPA "Vía Stellae" patrocina o concurso.

Pode participar o alumnado do centro.

Prazo de inscrición: ata o 13 de marzo de 2013.
    Datas das probas: 21 e/ou  22 de marzo de 2013.

LISTADO DE PARTICIPANTES:

• O alumnado demostra un moi bo nivel no II Concurso de Solistas 2013

O Conservatorio Profesional de Música de Santiago de Compostela  e o  xurado  do  II Concurso  de  Solistas  quere  felicitar  aos dezaoito  participantes no concurso polo  excelente  nivel  demostrado na proba. Ánimo a todos/as para manter o esforzo demostrado no día de hoxe e  a seguir avanzando nas vosas carreiras profesionais no mundo da música. O equipo directivo e o profesorado están orgullosos do excelente alumnado que estuda no centro. De verdade… parabéns!

Resultado do concurso:

• Resultados I Concurso de Composición de Música Contemporánea 2013

O tribunal cualificador das pezas presentadas para o I Concurso de Composición de Música Contemporánea, na edición Orquestra Xuvenil, decide deixar o PREMIO DESERTO.

Desde a dirección do centro agradecemos aos participantes a súa colaboración, animándoos a seguir traballando e a presentarse a futuras edicións do concurso.

Observacións do tribunal.