• 2014 01 28 Exposición fotográfica II Xornadas de Órgano Mariano Tafall

• Exposición "Música Íntima"

Galería de imaxes da exposición "Música Íntima", de Xaime Cortizo

• Exposición de Frautas 2013

Luns 7 de outubro, 2013 - 20:00

Auditorio do Conservatorio
    Mostra de frautas das marcas Muramatsu, Azumi, Altus, Sankyo e Miyazawa coa colaboración de Ópera Prima.

Exposición de óboes
    Mag. Th. Orlowski

Xoves 21 de Novembro, 2013
    De 10:00-1300  e 16:00-20:00 h. - Auditorio do centro

• Exposición dos Clarinetes e Óboes 2013

Presentación e exposición dos Clarinetes e Óboes de Fratelli Patricola

Luns 22 de abril de 2013 ás 17:00 h

Biblioteca do Conservatorio

Presentación e exposición dos Clarinetes e Óboes de Florian Popa

Xoves 25 de abril de 2013 ás 17:00 h

Biblioteca do Conservatorio

• II Xornadas de órgano Mariano Tafall 2014

Semana do 14 ao 22 de febreiro de 2014

Varios espazos. Entrada libre.

O Conservatorio Profesional de Santiago quere poñer en valor un instrumento marabilloso, que forma parte do valioso patrimonio galego, e especialmente da cidade de Santiago de Compostela.

Nestas xornadas queremos amosar o órgano desde distintas perspectivas: non so o escoitaremos, senón que realizaremos unha viaxe ao seu interior. As xornadas comezan cun Concerto Didáctico presentado por Marisol Mendive na Capella da Universidade, Concerto de Música Acordada e órgano solista, continúa con visitas guiadas aos órganos da Igrexa das Ánimas, Capella da Universidade e Catedral, conferencias por sobre o órgano por Miguel A. López e Fernando Buide e remata cun Concerto para órgano solo por alumnado do Conservatorio de Ourense. Todo elo compleméntase cunha Exposición fotográfica de órganos no CMUS de Santiago.

Colaboran: Vicerreitoria de Estudantes, Cultura e Formación contínua, Catedral de Santiago, Consorcio de Santiago, CMUS de Ourense, Asociación Cultural de Amigos do Órgano de Ourense Un rato no tubo, Marisol Mendive, Música Acordada, Coro de Amigos do CMUS, Coro de voces brancas do centro e EDLG.

Cartaz xeral    Programa Didáctico       Programa Música Acordada    Programa catedral     Web turismo  CompostelaHoxe Galería

Conferencia MIguel Fariña: programa       Conferencia Fernando Buíde: programa        Correo gallego: Clausura das xornadas

• Inauguración da Exposición Platero y yo: IES Sar e CMUS Santiago 2014

Venres 4 de abril, 19:00

Hall do auditorio do Conservatorio

José Manuel Dapena, guitarra.
    Miguel Ángel López Fariña narrador

Co gallo do centenario da publicación de Platero y yo de Juan Ramón Jiménez, o IES de Sar expón no CMUS de Santiago as ilustracións dos alumnos/as de 2º curso do Bacharelato de Artes nas que se fai unha interpretación de fragmentos da obra a cargo do guitarrista e profesor do centro José Manuel Dapena, colaborando deste xeito o CMUS co instituto da cidade que imparte o bacharelato artístico.

• IV Xuntanza Soncello 2014

Sábado 5 de abril de 2014
    Conservatorio Profesional de Música de Santiago de Compostela

Soncello celebra no centro a súa cuarta xuntanza con interesantísimas propostas.

• ONdehaiMUSICA 2013-14

10 de outubro de 2013 a 10 de xaneiro de 2014

Clausura o xoves 9 de xaneiro de 2014 ás 21:00 h

Conservatorio Profesional de Música de Santiago

ONdehaiMÚSICA inaugura a exposición ‘Música íntima’ do fotógrafo Xaime Cortizo.

Galería de fotos     Noticia "Santiago Turismo"

A clausura comezará cunhas verbas do autor e do director do centro. Rematará cunha actuación musical a cargo de Carlos García Amigo e Sasha Crisan Aizocovici interpretando a sonata para dous chelos de Barriere.

Video promocional da clausura        Facebook Musica íntima