Curso de tuba por Guillermo Collazo Cortegoso. 25 e 26 de febreiro de 2014

Data límite de inscrición ata o 21 de febreiro de 2014

Inscrición    Boletín informativo     Cartaz

9:30 a 14:00 e de 16:30 a 20:30

Lugar: Auditorio e Aula de cámara do Conservatorio Profesional de Musica de Santiago de Compostela.

PREZO DO CURSO

Terá preferencia para inscribirse no curso o alumnado do centro.MATRÍCULA

Os interesados/as deberán realizar a inscrición online en conservatoriosantiago.com e entregar na secretaría do centro ou enviar por mail o resgardo de ingreso.

Nº de Conta
NOVA GALICIA BANCO
IBAN ES04 2080 0348 30 3040011278
Facer constar "Curso de Tuba" no resgardo do ingreso.

Guillermo Collazo Cortegoso nace en 1984. Natural de Pontevedra, comeza aos 11 anos os seus estudos musicais co bombardino na escola da Banda de música de Salcedo, baixo a tutela instrumental de Carlos Figueira Abuín. Non tarda en incorporarse á agrupación musical da escola baixo a dirección de José Manuel Collazo Verde. Ao mesmo tempo accede ao "Conservatorio profesional de música de Pontevedra" tras superar a proba de acceso. En 2002 participa no concurso de xoves intérpretes organizado polo "Conservatorio profesional de música de Pontevedra" obtendo o segundo premio. En 2005 comeza a tocar tamén a tuba e en 2006 supera as probas de acceso ao "Conservatorio Superior de música Eduardo Martínez Torner". En 2010 termina os seus estudos superiores con Alfonso Mollá Castells e ingresa no Conservatorio de Amsterdam para realizar os estudios de master co solista de Het Concertgebouworkest Perry Hoogendijk que finaliza en 2012.
No apartado orquestral tocou ca Joven Orquesta del principado de Asturias(JOSPA), Orquesta Sinfónica de Gijón, Joven Orquesta
Na súa formación musical académica estudou con, Manuel Martínez Villar, Alfonso Mollá Castells e Perry Hoogendijk. Tamén recibíu clases maxisrtrais de; Mel Culbertson, Jens Björn-Larsen, Rex Martin, Sergio Finca, Steven Mead, José Manuel Redondo e Stephan Labeyrie.

Nacional de España "JONDE". Joven Orquesta de Holanda "NJO". Radio Kamer Philharmonic, Netherlands Philharmonichs Orkest e Het Concertgebouworkest entre outras.
Tivo a oportunidade de traballar con directores e compositores de gran prestixio nacional e internacional como; Edmon Colomer, Maximiliano Valdés, José Serebrier, Llorenç Barber, Miguel Gil Ruiz, Pablo Mielgo, Miguel Romea, Christian Zacharias, Reinbert de Leeuw, José Pascual Vilaplana, Xian Zhang, Antony Hermus, Ivan Meylemans, Michael Schønwandt, Marc Albrecht e Maris Jansons.

Cartaz curso tuba13-14