Piano acompañante

Alejandra Escolante, piano & órgano

Nace en Bilbao en 1975 e inicia os estudos de música aos oito anos no Conservatorio Superior de Música de A Coruña no que finaliza ca calificación de sobresaliente o grao elemental de violín (1994), o grao superior de piano (1997) e o grao superior de música de cámara (2000). Supera ca máxima calificación a proba de teoría por The Associated Board of the Royal School of Music e en 1998 obtén o título de profesora superior de solfeo. No ano seguinte finaliza a diplomatura en Ciencias Económicas. Finalmente aproba as oposicións de Ensinanza Secundaria na especialidade de Música (1999) e Música e Artes Escénicas na especialidade de Piano (2007).

Ofreceu concertos como solista xunto á Banda de Música de Lalín, no Ciclo de novos intérpretes da Asociación galega da lírica Teresa Berganza, en conservatorios e diversas salas, en grupos de cámara actuou ca Xoven Orquestra Sinfónica de Galicia, a dous pianos, co Dúo Arpeggione de frauta e piano nos circuitos culturais da Deputación e da Xunta de Galicia. Recibiu clases maxistrais de piano de Benedetto Lupo, Irina Zariskaia, Anatoli Pouzoun, G. Fedorenko, Almudena Cano, Robert Shugarov …. No Conservatorio de A Coruña estudou con Jeannette Romero e Julio Mourenza e ao mesmo tempo en Oviedo con Lidia Stratulat do Conservatorio Tchaykovsky. Desde 1996 recibe clases da profesora armenia Anna Pogossian e nos últimos tempos apoio do pianista Alexandre Gold. A súa formación como músico complétase con numerosos cursos de análise, composición, estética, historia e técnica pianística, pedagoxía… impartidos por mestres da talla de García Abril, Luca Chiantote, Charles Rosen, Ramón Coll, Sebastián Mariné, e cos cursos de post-grado da Universidade de Alcala de Henares.

No 2003 publica o libro Música de cámara no barroco e Clasicismo. Iniciouse como organista con Bruno Forst e actualmente compaxina os estudos de órgano no Conservatorio de Ourense con Soledad Mendive ca labor docente de Pianista Acompañante no Conservatorio Profesional de Música de Santiago de Compostela.