Equipo directivo
Profesorado
Acordeón
Canto
Corda
López-Felpeto Paz, Elena
Violín
Correo-e
CV
Posteriormente trasládase a Barcelona onde estudia no Conservatorio Superior de Música do Liceo con Evelio Tieles, obtendo o seu Título de Profesor. Ó mesmo tempo comeza a súa actividade pedagóxica na Escola Municipal de Música de L’Hospitalet del Infant (Tarragona) e no colexio Canigó (Barcelona).
En 1993 viaxa a Canadá onde forma parte da Kamloops Simphony Orchestra e da Prince George Simphony Orchestra (British Columbia).
En 1994 trasládase ao Reino Unido onde foi profesora de violín na East Sussex County Music School, continuando ó mesmo tempo a súa formación coa profesora Nona Liddel e realizando un curso de educación musical no Trinity College de Londres baseado no estudo comparativo dos métodos Suzuki, Rolland e Nelson. No mesmo período, tamén traballa como profesora asistente na Handel String Orchestra (orquesta junior, Sussex) e foi directora do Brighton Youth Orchestra Elementary Group (Brighton). Ao mesmo tempo, forma parte da orquesta de cámara Musicians all Saints (Lewes, Sussex), dirixida por Andrew Sherwood.
De volta en España, traballa dende 1997 na Escola de Música Berenguela de Santiago de Compostela, sobre todo no ámbito do ensino elemental de corda. Así mesmo, participa como profesora de violín nos cursos musicais de verán para nenos que, entre o ano 2000 ó 2006, organizou a Escola de Música Berenguela no Mosteiro de Sobrado dos Monxes (A Coruña).
Acude con asiduidade a Aula de Música da Universidade de Alcalá de Henares, asistindo a cursos de pedagoxía impartidos por algúns dos pedagogos de corda máis prestixiosos do mundo como Mimí Zweig, Heidi Castleman, Vartan Monoogian, Sergio Castro, Sheila Nelson e Geza Szilvay, entre outros. Na actualidade é profesora de violín no Conservatorio Profesional de Música de Santiago de Compostela.
elenafelpeto@edu.xunta.gal
López-Felpeto Paz, Elena
Nada en Guitiriz (Lugo), comeza os seus estudios de violín no conservatorio de Santiago de Compostela con Laura Quintillán e Robert Plasche e posteriormente é becada pola Xunta de Galicia para formar parte da Xoven Orquestra de Galicia da que é membro fundador e nesa formación recibe clases dos integrantes dos cuartetos Sedlacek, Moravo e Kynclovo (Checoslovaquia)Posteriormente trasládase a Barcelona onde estudia no Conservatorio Superior de Música do Liceo con Evelio Tieles, obtendo o seu Título de Profesor. Ó mesmo tempo comeza a súa actividade pedagóxica na Escola Municipal de Música de L’Hospitalet del Infant (Tarragona) e no colexio Canigó (Barcelona).
En 1993 viaxa a Canadá onde forma parte da Kamloops Simphony Orchestra e da Prince George Simphony Orchestra (British Columbia).
En 1994 trasládase ao Reino Unido onde foi profesora de violín na East Sussex County Music School, continuando ó mesmo tempo a súa formación coa profesora Nona Liddel e realizando un curso de educación musical no Trinity College de Londres baseado no estudo comparativo dos métodos Suzuki, Rolland e Nelson. No mesmo período, tamén traballa como profesora asistente na Handel String Orchestra (orquesta junior, Sussex) e foi directora do Brighton Youth Orchestra Elementary Group (Brighton). Ao mesmo tempo, forma parte da orquesta de cámara Musicians all Saints (Lewes, Sussex), dirixida por Andrew Sherwood.
De volta en España, traballa dende 1997 na Escola de Música Berenguela de Santiago de Compostela, sobre todo no ámbito do ensino elemental de corda. Así mesmo, participa como profesora de violín nos cursos musicais de verán para nenos que, entre o ano 2000 ó 2006, organizou a Escola de Música Berenguela no Mosteiro de Sobrado dos Monxes (A Coruña).
Acude con asiduidade a Aula de Música da Universidade de Alcalá de Henares, asistindo a cursos de pedagoxía impartidos por algúns dos pedagogos de corda máis prestixiosos do mundo como Mimí Zweig, Heidi Castleman, Vartan Monoogian, Sergio Castro, Sheila Nelson e Geza Szilvay, entre outros. Na actualidade é profesora de violín no Conservatorio Profesional de Música de Santiago de Compostela.
Santamarina Fernández, Roberto
Violín
Correo-e
CV
Foi profesor de Violín e Viola na Xoven Orquestra de Galicia, e membro da Orquestra da Comunidade Autónoma de Galicia e Orquestra Barroca de Salamanca. A nível camerístico recebeu clases entre outros do Trio Fontenay, Cuarteto Moravo e Cuarteto Sedlâcek. Tamén ten realizado cursos con profesores de recoñecido prestíxio, como Jesse Levine, ou Virtuosos de Moscú.
Desde 1997 desenvolve unha intensa labor pedagóxica como profesor de violín, viola e Director de orquestra dos Conservatorios de Vigo, Pontevedra, Lugo e Santiago de Compostela, sendo actualmente profesor de violín numerario deste centro. É integrante de vários grupos especializados en música antiga e interpretación histórica con instrumentos orixinais, como Martín Codax, Grupo 1500 e Rúa Barroca, participando na gravación e edición de repertório inédito da península Ibérica. Tamén é membro do grupo Fía na roca.
robertosantamarina@edu.xunta.gal
Santamarina Fernández, Roberto
Realiza os seus estudos de violín no Conservatorio de Santiago, obtendo o Título Superior coas máximas calificacións. foi membro da Xoven Orquestra de Galicia, sendo becado polo IGAEM para realizar estudos de postgrado en Oviedo con Yuri Nashuskin. Ao mesmo tempo estuda interpretación histórica na Universidade de Salamanca con Ángel Sanpedro e Emilio Moreno e Eduardo López Banzo.Foi profesor de Violín e Viola na Xoven Orquestra de Galicia, e membro da Orquestra da Comunidade Autónoma de Galicia e Orquestra Barroca de Salamanca. A nível camerístico recebeu clases entre outros do Trio Fontenay, Cuarteto Moravo e Cuarteto Sedlâcek. Tamén ten realizado cursos con profesores de recoñecido prestíxio, como Jesse Levine, ou Virtuosos de Moscú.
Desde 1997 desenvolve unha intensa labor pedagóxica como profesor de violín, viola e Director de orquestra dos Conservatorios de Vigo, Pontevedra, Lugo e Santiago de Compostela, sendo actualmente profesor de violín numerario deste centro. É integrante de vários grupos especializados en música antiga e interpretación histórica con instrumentos orixinais, como Martín Codax, Grupo 1500 e Rúa Barroca, participando na gravación e edición de repertório inédito da península Ibérica. Tamén é membro do grupo Fía na roca.
Cañada Valverde, Juan Vicente
Contrabaixo
Correo-e
CV
Completou sua formación en música de jazz na “Escola Estudio” e colabora con diversas agrupaciones do panorama actual galego. Actualmente é profesor de contrabaixo do conservatorio profesional de Santiago de Compostela onde imparte tamén a asignatura de Jazz e improvisación. É tamén licencidado en Filosofía e Letras pola U.A.M.
juancontrabajo@edu.xunta.gal
Cañada Valverde, Juan Vicente
Comeza os seus estudios musicais no conservatorio de Madrid. Remata o grao superior de contrabaixo e ingresa na escola superior "Reina Sofía" có maestro Ludwig Streicher. Foi membro da J.O.N.D.E e da orquestra dos conservatorios de Europa. No plano profesional traballó co diversas formacións orquestrais: R.T.V.E, Filarmonía de Galiacia, Sinfónica de Castilla y León e Orquestra da Comunidad de Madrid.Completou sua formación en música de jazz na “Escola Estudio” e colabora con diversas agrupaciones do panorama actual galego. Actualmente é profesor de contrabaixo do conservatorio profesional de Santiago de Compostela onde imparte tamén a asignatura de Jazz e improvisación. É tamén licencidado en Filosofía e Letras pola U.A.M.
Fundamentos de Composición e Historia da Música
Quintás Carreira, José Luis
Fundamentos de composición & Director
Correo-e
CV
Cursa estudos de piano, composición musical e instrumentación no Conservatorio Superior de Música da Coruña, destacando entre os profesores que inflúen de forma máis notoria na súa formación D.Mario Seoane, profesor de composición do Conservatorio da Coruña e D.Indalecio Fernández Groba, director entón da Banda Municipal de Música da Coruña, o que xunto á súa formación bandística lévao a inclinarse cara a esta rama musical.
Realizará estudos, durante dous anos, de dirección musical e instrumentación para banda de música con D. Marcel Van Bree, asistindo igualmente a cursos con profesores da talla de D. Henrie Adams ou D. Enrique García Asensio entre outros, así como a clases magistrales con D.Gabriel Chmura ou D.Philiphe Entremont.
É membro fundador da Banda Sinfónica de Galicia no ano 1994. Como invitado dirixirá numerosas bandas da Comunidade Galega como, por exemplo, a Banda Municipal de Lalín (Pontevedra), sendo, á súa vez, director da Banda do Conservatorio de devandita localidade no ano 1994. Dirixe, entre os anos 1995-2005 a Escola de Música Municipal de Agolada (Pontevedra) así como a Banda de Música Municipal, coa que se proclama ganador do Primeiro Certamen de Bandas da Excelentísima Diputación de Pontevedra na terceira sección no ano 2001, conseguindo con esta mesma banda o primeiro premio ao ano seguinte e un segundo premio na segunda sección dous anos máis tarde. No ano 2003 compatibilizará este traballo coa dirección da Banda de Música Municipal de Silleda (Pontevedra) e a Escola de Música Municipal, escola que tamén dirixe ata o ano 2005.
No ano 2005 ingresa por oposición no Corpo de Profesores de Música e Artes Escénicas na especialidade de Fundamentos de Composición con destino no Conservatorio de Santiago de Compostela, onde imparte clase desde este momento ata a actualidade e onde foi tamén director da Banda de Música do Conservatorio.
Actualmente e director da Banda Artística de Merza e dende 2014 do Conservatorio Profesional de Santiago de Compostela.
jluisquintas@edu.xunta.gal
Quintás Carreira, José Luis
José Luís Quintás Carreira nace en Palas de Rei (Lugo), onde comeza os seus estudos musicais na especialidade de bombardino.Cursa estudos de piano, composición musical e instrumentación no Conservatorio Superior de Música da Coruña, destacando entre os profesores que inflúen de forma máis notoria na súa formación D.Mario Seoane, profesor de composición do Conservatorio da Coruña e D.Indalecio Fernández Groba, director entón da Banda Municipal de Música da Coruña, o que xunto á súa formación bandística lévao a inclinarse cara a esta rama musical.
Realizará estudos, durante dous anos, de dirección musical e instrumentación para banda de música con D. Marcel Van Bree, asistindo igualmente a cursos con profesores da talla de D. Henrie Adams ou D. Enrique García Asensio entre outros, así como a clases magistrales con D.Gabriel Chmura ou D.Philiphe Entremont.
É membro fundador da Banda Sinfónica de Galicia no ano 1994. Como invitado dirixirá numerosas bandas da Comunidade Galega como, por exemplo, a Banda Municipal de Lalín (Pontevedra), sendo, á súa vez, director da Banda do Conservatorio de devandita localidade no ano 1994. Dirixe, entre os anos 1995-2005 a Escola de Música Municipal de Agolada (Pontevedra) así como a Banda de Música Municipal, coa que se proclama ganador do Primeiro Certamen de Bandas da Excelentísima Diputación de Pontevedra na terceira sección no ano 2001, conseguindo con esta mesma banda o primeiro premio ao ano seguinte e un segundo premio na segunda sección dous anos máis tarde. No ano 2003 compatibilizará este traballo coa dirección da Banda de Música Municipal de Silleda (Pontevedra) e a Escola de Música Municipal, escola que tamén dirixe ata o ano 2005.
No ano 2005 ingresa por oposición no Corpo de Profesores de Música e Artes Escénicas na especialidade de Fundamentos de Composición con destino no Conservatorio de Santiago de Compostela, onde imparte clase desde este momento ata a actualidade e onde foi tamén director da Banda de Música do Conservatorio.
Actualmente e director da Banda Artística de Merza e dende 2014 do Conservatorio Profesional de Santiago de Compostela.
Guitarra
Rodríguez Álvarez, Xosé Antonio
Guitarra & Xefe departamento
Correo-e
CV
xaranova@edu.xunta.gal
Rodríguez Álvarez, Xosé Antonio
Xosé Antonio Rodríguez Álvarez comezou os seus estudos musicais da man de Amadeo Neira en Ribadavia (Ourense) e obtivo o Grao Superior en Guitarra no Conservatorio da Coruña. Asistiu a cursos de interpretación e perfeccionamento con concertistas como o laudista Paul O’Dette, e os guitarristas Margarita Escarpa, Àlex Garrobé, Marco Socias, Ricardo Gallén, Joaquin Clerch, Carles Trepat, Carlo Marchione ou David Russell. Realizou concertos e gravacións, tanto na modalidade de guitarra solista como en música de cámara (co Cuarteto Azosso entre outras agrupacións) e proxectos alternativos como o grupo Khitara. Como solista vén realizando nos últimos anos unha serie de concertos de divulgación do repertorio guitarrístico. Desde o ano 2014 colabora con Aturuxo Films nun proxecto de alfabetización audiovisual e coordina alumnado do CMUS Santiago na creación de bandas sonoras, proxecto que acadou recoñecementos como o Premio Nacional Buenas Prácticas, Premio Proxecta 2018 ou a recomendación da propia UNESCO. É licenciado en Filoloxía Galega e traballa tamén no mundo da acústica e a gravación.Dapena González, José Manuel
Guitarra
Correo-e
CV
Gravou dous discos: “Rincón mágico: Obra completa para guitarra de Joaquín Turina” e Al pie de una guitarra: Música para guitarra inspirada en la poseía de Miguel Hernández”.
Desde os estudos elementais do instrumento recibiu clases do guitarrista David Russell, quen influíu de xeito trascendental na súa concepción da guitarra e quen escribiu, "…é un excelente intérprete, cun son redondo e forte, áxil técnica e capaz de crear maxia co seu fraseo musical."
Recentemente debutó no Carnegie Hall de Nova York e nos festivales de guitarra de Columbia, Miami, Kiev, Madeira, Mexico, Sao Paulo, Bangkok, Kirov, Túnez e Nova Delhi.
Críticas
"Sen dúbida, este debut no Carnegie Hall foi un éxito"
New York Concert Review, Anthony Aibel
"... un concerto perfecto de musicalidade conmovedora... "
Sonny Marble, Florida Today, Miami, USA
"... un mestre da guitarra española... "
Richard Knisely, WGBH Classical Radio, Boston, USA
“...un guitarrista de talento e un expoñente artístico da cultura española...”
Ricardo Peidró, Cónsul general de España, USA
jmdapena@edu.xunta.gal
Dapena González, José Manuel
A crítica de Estados Unidos escribiu estes titulares: "… un guitarrista de talento e un exponente artístico da cultura española…", " …un concerto perfecto de musicalidade conmovedora…", "…un mestre da guitarra española…", "Sen dúbida, este debut no Carnegie Hall foi un éxito."Gravou dous discos: “Rincón mágico: Obra completa para guitarra de Joaquín Turina” e Al pie de una guitarra: Música para guitarra inspirada en la poseía de Miguel Hernández”.
Desde os estudos elementais do instrumento recibiu clases do guitarrista David Russell, quen influíu de xeito trascendental na súa concepción da guitarra e quen escribiu, "…é un excelente intérprete, cun son redondo e forte, áxil técnica e capaz de crear maxia co seu fraseo musical."
Recentemente debutó no Carnegie Hall de Nova York e nos festivales de guitarra de Columbia, Miami, Kiev, Madeira, Mexico, Sao Paulo, Bangkok, Kirov, Túnez e Nova Delhi.
Críticas
"Sen dúbida, este debut no Carnegie Hall foi un éxito"
New York Concert Review, Anthony Aibel
"... un concerto perfecto de musicalidade conmovedora... "
Sonny Marble, Florida Today, Miami, USA
"... un mestre da guitarra española... "
Richard Knisely, WGBH Classical Radio, Boston, USA
“...un guitarrista de talento e un expoñente artístico da cultura española...”
Ricardo Peidró, Cónsul general de España, USA
Rei Samartim, Isabel
Guitarra
Correo-e
CV
No ano 1995 Caixa Galicia patrocina na cidade da Crunha o seu primeiro concerto.
Foi premiada no Ciclo de Jóvenes Intérpretes da Fundação Pedro Barrié de la Maza (Crunha), no Concurso Internacional de Guitarra de Cantabria (Comillas), no Concorso Internazionale di Chitarra Fernando Sor (Roma) e nos Concursos Internacionais de Guitarra Vila de Petrer (Alacant) e Andrés Segovia de Linares (Jaén).
Tem participado nos Festivais de Guitarra de Udine (Friuli, Itália) e Semana da Guitarra (Vigo), atuando também no Via Stellae e Festigal (Compostela), na Semana do Corpus (Lugo) e nos Colóquios da Lusofonia (Bragança).
Estudou na Hochschule für Musik «Franz Listz» de Weimar (Alemanha) com Thomas Müller-Pering rematando o curso Ergänzungstudium.
Atualmente trabalha como professora no Conservatório Profissional de Música de Santiago de Compostela, atividade que combina com recitais na Bélgica, Alemanha, Itália, Portugal e Galiza.
Em 2008 participou na Sessão Inaugural da Academia Galega da Língua Portuguesa com a estreia da Suite para guitarra do compositor e académico Rudesindo Soutelo intitulada «Deu-la-deu» e uma seleção de obras do espólio do intelectual e compositor galego Marcial Valladares.
Em 2010 realiza concertos em Rio de Janeiro e Florianópolis, Brasil, onde toca música galega. Também publica junto com José Luís do Pico Orjais a edição crítica do cancioneiro popular «Ayes de mi pais» de Marcial Valladares, Editora Dos Acordes. No mesmo ano o Anuário de Estudos do Barbança, ou revista Barbantia, publica a sua “Suite Rianjeira”, conjunto de seis melodias populares arranjadas para guitarra.
Em abril de 2011 realiza a abertura do III Congresso Internacional sobre Cultura Céltica com um recital de melodias populares dos diversos países celtas arranjadas para guitarra, intitulado “Suite Céltica”. Em julho participa junto com Ugia Pedreira na homenagem a Rosalia de Castro, apresentando canções, arranjadas para canto e guitarra, do cancioneiro de Valladares. Em setembro consegue o Diploma de Estudos Avançados pela Universidade de Santiago de Compostela, USC, com o trabalho “Iconografia musical em Santiago de Compostela: do século XII ao XIX”.
Prepara a edição das obras para guitarra do Arquivo Valladares, acervo musical da família Valladares (Vilancosta, A Estrada, Galiza), a conter mais de 80 obras para guitarra, entre outros instrumentos. Também prepara a tese de doutoramento A guitarra na Galiza, matriculada na Universidade de Santiago de Compostela, com direção do professor da Universidade Complutense de Madrid, Javier Suárez-Pajares.
Participa na edição do caderno A música dos seis poemas universais de Ernesto Guerra da Cal (Dos Acordes / AGLP, 2012), na edição do livro Proel e o Galo, Poesia e prosa galega completa, de Luís G. Amado Carvalho (Edições da Galiza, 2012) e realiza o prólogo do caderno de música para guitarra Froles d'Ouro (Dos Acordes, 2012).
Atualmente, para além de música galega, interpreta obras pertencentes ao novo arquivo de música para guitarra, com peças europeias do s. XIX, achado na Madeira (Portugal), em colaboração com as instituições madeirenses.
isabelrei@edu.xunta.gal
Rei Samartim, Isabel
Isabel Rei Samartim (1973) titula-se em Guitarra no Conservatório Superior de Música da Crunha estudando com o professor António Rocha Álvarez. Posteriormente recebeu aulas de outros intérpretes, formando-se principalmente com David Russell e Thomas Müller-Pering.No ano 1995 Caixa Galicia patrocina na cidade da Crunha o seu primeiro concerto.
Foi premiada no Ciclo de Jóvenes Intérpretes da Fundação Pedro Barrié de la Maza (Crunha), no Concurso Internacional de Guitarra de Cantabria (Comillas), no Concorso Internazionale di Chitarra Fernando Sor (Roma) e nos Concursos Internacionais de Guitarra Vila de Petrer (Alacant) e Andrés Segovia de Linares (Jaén).
Tem participado nos Festivais de Guitarra de Udine (Friuli, Itália) e Semana da Guitarra (Vigo), atuando também no Via Stellae e Festigal (Compostela), na Semana do Corpus (Lugo) e nos Colóquios da Lusofonia (Bragança).
Estudou na Hochschule für Musik «Franz Listz» de Weimar (Alemanha) com Thomas Müller-Pering rematando o curso Ergänzungstudium.
Atualmente trabalha como professora no Conservatório Profissional de Música de Santiago de Compostela, atividade que combina com recitais na Bélgica, Alemanha, Itália, Portugal e Galiza.
Em 2008 participou na Sessão Inaugural da Academia Galega da Língua Portuguesa com a estreia da Suite para guitarra do compositor e académico Rudesindo Soutelo intitulada «Deu-la-deu» e uma seleção de obras do espólio do intelectual e compositor galego Marcial Valladares.
Em 2010 realiza concertos em Rio de Janeiro e Florianópolis, Brasil, onde toca música galega. Também publica junto com José Luís do Pico Orjais a edição crítica do cancioneiro popular «Ayes de mi pais» de Marcial Valladares, Editora Dos Acordes. No mesmo ano o Anuário de Estudos do Barbança, ou revista Barbantia, publica a sua “Suite Rianjeira”, conjunto de seis melodias populares arranjadas para guitarra.
Em abril de 2011 realiza a abertura do III Congresso Internacional sobre Cultura Céltica com um recital de melodias populares dos diversos países celtas arranjadas para guitarra, intitulado “Suite Céltica”. Em julho participa junto com Ugia Pedreira na homenagem a Rosalia de Castro, apresentando canções, arranjadas para canto e guitarra, do cancioneiro de Valladares. Em setembro consegue o Diploma de Estudos Avançados pela Universidade de Santiago de Compostela, USC, com o trabalho “Iconografia musical em Santiago de Compostela: do século XII ao XIX”.
Prepara a edição das obras para guitarra do Arquivo Valladares, acervo musical da família Valladares (Vilancosta, A Estrada, Galiza), a conter mais de 80 obras para guitarra, entre outros instrumentos. Também prepara a tese de doutoramento A guitarra na Galiza, matriculada na Universidade de Santiago de Compostela, com direção do professor da Universidade Complutense de Madrid, Javier Suárez-Pajares.
Participa na edição do caderno A música dos seis poemas universais de Ernesto Guerra da Cal (Dos Acordes / AGLP, 2012), na edição do livro Proel e o Galo, Poesia e prosa galega completa, de Luís G. Amado Carvalho (Edições da Galiza, 2012) e realiza o prólogo do caderno de música para guitarra Froles d'Ouro (Dos Acordes, 2012).
Atualmente, para além de música galega, interpreta obras pertencentes ao novo arquivo de música para guitarra, com peças europeias do s. XIX, achado na Madeira (Portugal), em colaboração com as instituições madeirenses.
Linguaxe Musical
Percusión
Marínez-Risco Ulloa, Antonio
Percusión & Xefe departamento
Correo-e
CV
Licénciase en 2004 e 2006 en Percusión Clásica e Vibráfono de Jazz, respectivamente. Colabora con grupos e artistas de pop, folk, latin ou jazz, como: Odaiko Percussion Group, Cristina Pato, Xosé Manuel Budiño, Serge Rogalski Quintet, Alfonso Morán, Guadi Galego, Roberto Somoza, Il Dolce Fare Niente, Jacobo de Miguel Quartet, Cornelius, Angelica Seyfrid Project, Orange, entre outros. Tamén participa en festivais como: Zeltsman Marimba Festival (Wisconsin, USA), Holland Festival, Holland Percussion Festival, Steve Reich Festival ou Tai Pei International Convention (Taiwán).
Na actualidade, é profesor de percusión do Conservatorio Profesional de Música de Santiago de Compostela.
tonrisco@edu.xunta.gal
Marínez-Risco Ulloa, Antonio
Nado en Ourense, comezou seus estudos de batería e percusión con Fernando Martínez -Risco. Continúa en diferentes conservatorios de Galicia e ó mesmo tempo, recibe clases en Madrid co batería Pedro López. En 1999 é aceptado na Escola de Altos Estudos Musicais de Galicia, e no Real Conservatorio da Haia (Holanda) cos profesores Wim Vos, Luuk Naagtegal, Fedor Tunisse, Hans Zonderop, Rob Verhagen e Aly N'Diaye Rose (marimba, timpani, multipercusión, percusión orquestral, tambor de Basilea, percusión africana); e con Erik Ineke e Frits Landesbergen (batería e vibráfono) no departamento de jazz.Licénciase en 2004 e 2006 en Percusión Clásica e Vibráfono de Jazz, respectivamente. Colabora con grupos e artistas de pop, folk, latin ou jazz, como: Odaiko Percussion Group, Cristina Pato, Xosé Manuel Budiño, Serge Rogalski Quintet, Alfonso Morán, Guadi Galego, Roberto Somoza, Il Dolce Fare Niente, Jacobo de Miguel Quartet, Cornelius, Angelica Seyfrid Project, Orange, entre outros. Tamén participa en festivais como: Zeltsman Marimba Festival (Wisconsin, USA), Holland Festival, Holland Percussion Festival, Steve Reich Festival ou Tai Pei International Convention (Taiwán).
Na actualidade, é profesor de percusión do Conservatorio Profesional de Música de Santiago de Compostela.
Piano
Otero Neira, Javier
Piano & Xefe departamento piano
Correo-e
CV
Obtivo o Primeiro Premio no Concurso de Piano Blüthner, Primeiro Premio no Concurso de Piano RCN de Vigo, o Primeiro Premio no Concurso de Piano Asociación Galega de Intérpretes de Música Clásica, o Segundo Premio no Concurso Nacional de Piano Compositores de España e o Premio “Gregorio Baudot” do Concurso Internacional de Piano “Cidade de Ferrol”.
O seu interese pola música contemporánea lévao a interpretar obras de José Luis Turina, Luis de Pablo e Antón García Abril, con quen traballa a súa obra. Ademáis o seu compromiso exténdese á música galega, difundindo obras de compositores galegos, como Octavio Vázquez, Andres Gaos, Marcial del Adalid e outros. Ofreceu numerosos recitais en cidades españolas, actuou en directo para Radio Clásica (RNE Radio2) e gravou para a Televisión de Croacia e a Televisión Española (TVE).
Foi o primeiro pianista galego invitado pola Real Filharmonía de Galicia para realizar unha xira de concertos, interpretando o Concerto para piano e orquestra nº5 “Emperador”, de L. van Beethoven, baixo a dirección do mestre Maximino Zumalave. O seu recital na Fundación Juan March de Madrid (Xaneiro 2011) con motivo da celebración do Ano Liszt, tivo unha grande acollida e un grande éxito no público. Recentemente ofreceu un recital de música de cámara coa soprano Laura Alonso e co clarinetista solista da Filarmónica de Berlín, Wenzel Fuchs.
javieroteroneira@edu.xunta.gal
Otero Neira, Javier
Nace en A Estrada (Pontevedra) no 1981 onde comeza a tocar o piano aos oito anos de idade. Realizou os seus estudos superiores no Real Conservatorio Superior de Música de Madrid, coa catedrática Dna. Almudena Cano. Ademáis, perfecciona os seus estudos cos profesores profesores So Young Moon, Claudio M. Mehner, Ana Guijarro, Joaquín Achúcarro, Josep Colom, Robert Levin, Andrej Jasinski, Vladmr Krpan e Boris Berman. Na actualidade, continúa a súa formación con Christopher Elton (Royal School of Music, Londres).Obtivo o Primeiro Premio no Concurso de Piano Blüthner, Primeiro Premio no Concurso de Piano RCN de Vigo, o Primeiro Premio no Concurso de Piano Asociación Galega de Intérpretes de Música Clásica, o Segundo Premio no Concurso Nacional de Piano Compositores de España e o Premio “Gregorio Baudot” do Concurso Internacional de Piano “Cidade de Ferrol”.
O seu interese pola música contemporánea lévao a interpretar obras de José Luis Turina, Luis de Pablo e Antón García Abril, con quen traballa a súa obra. Ademáis o seu compromiso exténdese á música galega, difundindo obras de compositores galegos, como Octavio Vázquez, Andres Gaos, Marcial del Adalid e outros. Ofreceu numerosos recitais en cidades españolas, actuou en directo para Radio Clásica (RNE Radio2) e gravou para a Televisión de Croacia e a Televisión Española (TVE).
Foi o primeiro pianista galego invitado pola Real Filharmonía de Galicia para realizar unha xira de concertos, interpretando o Concerto para piano e orquestra nº5 “Emperador”, de L. van Beethoven, baixo a dirección do mestre Maximino Zumalave. O seu recital na Fundación Juan March de Madrid (Xaneiro 2011) con motivo da celebración do Ano Liszt, tivo unha grande acollida e un grande éxito no público. Recentemente ofreceu un recital de música de cámara coa soprano Laura Alonso e co clarinetista solista da Filarmónica de Berlín, Wenzel Fuchs.
Escolante Mujico, Alejandra
Piano & Xefa departamento piano acompañante
Correo-e
CV
Ofreceu concertos como solista xunto á Banda de Música de Lalín, no Ciclo de novos intérpretes da Asociación galega da lírica Teresa Berganza, en conservatorios e diversas salas, en grupos de cámara actuou ca Xoven Orquestra Sinfónica de Galicia, a dous pianos, co Dúo Arpeggione de frauta e piano nos circuitos culturais da Deputación e da Xunta de Galicia. Recibiu clases maxistrais de piano de Benedetto Lupo, Irina Zariskaia, Anatoli Pouzoun, G. Fedorenko, Almudena Cano, Robert Shugarov …. No Conservatorio de A Coruña estudou con Jeannette Romero e Julio Mourenza e ao mesmo tempo en Oviedo con Lidia Stratulat do Conservatorio Tchaykovsky. Desde 1996 recibe clases da profesora armenia Anna Pogossian e nos últimos tempos apoio do pianista Alexandre Gold. A súa formación como músico complétase con numerosos cursos de análise, composición, estética, historia e técnica pianística, pedagoxía… impartidos por mestres da talla de García Abril, Luca Chiantote, Charles Rosen, Ramón Coll, Sebastián Mariné, e cos cursos de post-grado da Universidade de Alcala de Henares.
No 2003 publica o libro Música de cámara no barroco e Clasicismo. Iniciouse como organista con Bruno Forst e actualmente compaxina os estudos de órgano no Conservatorio de Ourense con Soledad Mendive ca labor docente de Pianista Acompañante no Conservatorio Profesional de Música de Santiago de Compostela.
sandraescolante@edu.xunta.gal
Escolante Mújico, Alejandra
Nace en Bilbao en 1975 e inicia os estudos de música aos oito anos no Conservatorio Superior de Música de A Coruña no que finaliza ca calificación de sobresaliente o grao elemental de violín (1994), o grao superior de piano (1997) e o grao superior de música de cámara (2000). Supera ca máxima calificación a proba de teoría por The Associated Board of the Royal School of Music e en 1998 obtén o título de profesora superior de solfeo. No ano seguinte finaliza a diplomatura en Ciencias Económicas. Finalmente aproba as oposicións de Ensinanza Secundaria na especialidade de Música (1999) e Música e Artes Escénicas na especialidade de Piano (2007).Ofreceu concertos como solista xunto á Banda de Música de Lalín, no Ciclo de novos intérpretes da Asociación galega da lírica Teresa Berganza, en conservatorios e diversas salas, en grupos de cámara actuou ca Xoven Orquestra Sinfónica de Galicia, a dous pianos, co Dúo Arpeggione de frauta e piano nos circuitos culturais da Deputación e da Xunta de Galicia. Recibiu clases maxistrais de piano de Benedetto Lupo, Irina Zariskaia, Anatoli Pouzoun, G. Fedorenko, Almudena Cano, Robert Shugarov …. No Conservatorio de A Coruña estudou con Jeannette Romero e Julio Mourenza e ao mesmo tempo en Oviedo con Lidia Stratulat do Conservatorio Tchaykovsky. Desde 1996 recibe clases da profesora armenia Anna Pogossian e nos últimos tempos apoio do pianista Alexandre Gold. A súa formación como músico complétase con numerosos cursos de análise, composición, estética, historia e técnica pianística, pedagoxía… impartidos por mestres da talla de García Abril, Luca Chiantote, Charles Rosen, Ramón Coll, Sebastián Mariné, e cos cursos de post-grado da Universidade de Alcala de Henares.
No 2003 publica o libro Música de cámara no barroco e Clasicismo. Iniciouse como organista con Bruno Forst e actualmente compaxina os estudos de órgano no Conservatorio de Ourense con Soledad Mendive ca labor docente de Pianista Acompañante no Conservatorio Profesional de Música de Santiago de Compostela.
Durán Arufe, David
Piano
Correo-e
CV
ddarufe@edu.xunta.gal
Durán Arufe, David
Músico natural de Santa Comba, considerado pola crítica como un dos mellores pianistas de música actual en España. Comezou os seus estudos da man de Martín Millán Torrado quen sempre dirixiu a súa educación pianística e musical. Tras concluir os estudos superiores de música en España, completou o Bachelor of Music (Bmus) e o Master of Music (Mmus) no Conservatorium Van Amsterdam co pianista Matthijs Verschoor –co que formou dúo e realizou unha gravación-. Foi bolseiro da fundación Jacques Vonk Fonds para continuar os seus estudos en Hungría, na Liszt Academy de Budapest co pianista Jenö Jandó, e tivo ocasión de traballar tamén con Ramón Coll, Balázs Szokolay, Claude Helffer e Philippe Entremont. En 2015 levou a cabo unha estadía de investigación na Universidade Nacional das Belas Artes e Música de Tokio, e no 2017 doutorouse en Historia da Arte e da Música na Universidade de Santiago cunha tese sobre o compositor xaponés Toshio Hosokawa. A súa actividade como instrumentista mereceulle varios recoñecementos e o convite a recitais ou para impartir cursos en diferentes institucións de ámbito internacional. É membro fundador de Vertixe Sonora, ensemble convertido nun referente insustituible para a última xeración de compositores. Coa permanente estrea de novas obras, está a facer que Galicia participe da creación sonora internacional cun protagonismo activo e desafiante. Vertixe Sonora é unha agrupación constantemente convidada nos máis importantes festivais tanto en España como no estranxeiro, e os seus rexistros discográficos publícanse en prestixiosos selos como Wergo e Neos. Paralelamente á súa actividade musical David Durán desenvolve proxectos literarios. Así pois no ano 2008 publícase o seu poemario-DVD «Palabras Xordas para Oídos Necios» na editorial tresCtres, e no 2010 saen publicados poemas soltos na revista Madrygal. Dende 2010 é ademáis colaborador do xornal La Voz de Galicia como crítico musical; dende 2013 corresponsal da revista musical Scherzo; e no 2016 tivo unha sección propia na revista online Sulponticello. David Durán incorporouse ao corpo de Profesores de Música e Artes Escénicas en 2006 como profesor de piano no Conservatorio Profesional de Música de Santiago de Compostela, e dende o 2008 ata o 2011 asumiu a dirección deste centro. vertixesonora.netMéndez Zunzunegui, Natalia
Piano & Coordinadora de convivencia e benestar
Correo-e
CV
Simultáneamente cursa os estudos de primeiro ciclo da licenciatura de Xeografía e Historia na Universidade de Santiago de Compostela.
Durante os anos 1993-1998 realiza o Master of Arts no Conservatorio Estatal Rimsky-Korsakov de San Petersburgo (Rusia), titulándose como pianista de música de cámara, pianista acompañante e profesora de piano, sendo os seus profesores Alexander Kondratiev, Serguei Uribaev e Leonid Sintsev respectivamente. Simultáneamente participou en diversos cursos, recibindo consellos de profesores como Josep Colom, Peter Bithell, Elena de Sá e Costa, Sofía Nebolsina ou Elena Shishkó. Foi bolseira da Fundación Segundo Gil-Dávila nos anos 1996 e 1997.
Durante o curso 1998-1999 realizou estudos de Doutoramento en interpretación de Música de Cámara no Conservatorio de San Petersburgo, baixo a dirección de Serguei Uribaev, membro do Trío San Petersburgo, sendo bolseira da Fundación Barrié de la Maza.
No ano 2000 ingresa no corpo de profesores de ensino secundario (atopándose na actualidade en excedencia), e exerce como profesora de música no CPI Fonte-Díaz de Touro durante oito anos, centro no que desenvolveu programas experimentais de aprendizaxe de linguas estranxeiras na asignatura de música (sección bilingüe en inglés), incluindo a realización de proxectos en colaboración con centros educativos londinenses.
Ten colaborado como pianista acompañante na sección de especialización musical e na de música de cámara da Escola de Altos Estudos Musicais de Galicia, e ocasionalmente coa Real Filharmonía de Galicia. (Britten, Cantata Saint Nicolas).
No ano 2007 ingresa no corpo de profesores de música e artes escénicas, exercendo desde entón como pianista acompañante no Conservatorio Profesional de Santiago de Compostela.
En formacións camerísticas, ten actuado en recitais con, entre outros, os violinistas Román Igritsky (Museo da Historia política de Rusia), Carlos Álvarez Romero-Giordano (Museo Dostoevsky de S. Petersburgo), Rubén Darío Reina (Filarmónica de Lugo), e Georgy Vasilenko (Sala Glazunov de San Petersburgo), o trompetista Adolfo Caride (Fundación Barrié en A Coruña e Vigo) con quen realizou a estrea de obras dos compositores galegos Daniel Costa e Eligio Vila, e o clarinetista Saúl Canosa (Festival Via Stellae en Santiago de Compostela) con quen gravou un CD, baixo o patrocinio da Fundación Paideia e a Diputación de A Coruña, incluindo a primeira gravación editada da Sonata do compositor lucense Jesús Bal y Gay.
No ano 2012 obtén a licenciatura en Historia e Ciencias da Música pola Universidad de La Rioja.
nataliamendez@edu.xunta.gal
Méndez Zunzunegui, Natalia
Nace en Lugo. Estuda nos Conservatorios Superiores de Música de Vigo e Santiago de Compostela, cursando piano con Enrique Goberna e Martín Millán e graduándose como Profesora Superior de Piano e de Música de Cámara. Durante estes anos de formación, resulta premiada no Concurso Nacional de Piano Royale, e no Concurso de Piano Gregorio Baudot.Simultáneamente cursa os estudos de primeiro ciclo da licenciatura de Xeografía e Historia na Universidade de Santiago de Compostela.
Durante os anos 1993-1998 realiza o Master of Arts no Conservatorio Estatal Rimsky-Korsakov de San Petersburgo (Rusia), titulándose como pianista de música de cámara, pianista acompañante e profesora de piano, sendo os seus profesores Alexander Kondratiev, Serguei Uribaev e Leonid Sintsev respectivamente. Simultáneamente participou en diversos cursos, recibindo consellos de profesores como Josep Colom, Peter Bithell, Elena de Sá e Costa, Sofía Nebolsina ou Elena Shishkó. Foi bolseira da Fundación Segundo Gil-Dávila nos anos 1996 e 1997.
Durante o curso 1998-1999 realizou estudos de Doutoramento en interpretación de Música de Cámara no Conservatorio de San Petersburgo, baixo a dirección de Serguei Uribaev, membro do Trío San Petersburgo, sendo bolseira da Fundación Barrié de la Maza.
No ano 2000 ingresa no corpo de profesores de ensino secundario (atopándose na actualidade en excedencia), e exerce como profesora de música no CPI Fonte-Díaz de Touro durante oito anos, centro no que desenvolveu programas experimentais de aprendizaxe de linguas estranxeiras na asignatura de música (sección bilingüe en inglés), incluindo a realización de proxectos en colaboración con centros educativos londinenses.
Ten colaborado como pianista acompañante na sección de especialización musical e na de música de cámara da Escola de Altos Estudos Musicais de Galicia, e ocasionalmente coa Real Filharmonía de Galicia. (Britten, Cantata Saint Nicolas).
No ano 2007 ingresa no corpo de profesores de música e artes escénicas, exercendo desde entón como pianista acompañante no Conservatorio Profesional de Santiago de Compostela.
En formacións camerísticas, ten actuado en recitais con, entre outros, os violinistas Román Igritsky (Museo da Historia política de Rusia), Carlos Álvarez Romero-Giordano (Museo Dostoevsky de S. Petersburgo), Rubén Darío Reina (Filarmónica de Lugo), e Georgy Vasilenko (Sala Glazunov de San Petersburgo), o trompetista Adolfo Caride (Fundación Barrié en A Coruña e Vigo) con quen realizou a estrea de obras dos compositores galegos Daniel Costa e Eligio Vila, e o clarinetista Saúl Canosa (Festival Via Stellae en Santiago de Compostela) con quen gravou un CD, baixo o patrocinio da Fundación Paideia e a Diputación de A Coruña, incluindo a primeira gravación editada da Sonata do compositor lucense Jesús Bal y Gay.
No ano 2012 obtén a licenciatura en Historia e Ciencias da Música pola Universidad de La Rioja.
Vento madeira
Canosa Insua, Saúl
Clarinete
Correo-e
CV
Comeza os seus estudos musicais aos 10 anos de idade da man de Xan Carballal na Escola de Música Municipal de Xove.
Realiza o grao superior no Conservatorio Superior de Música de A Coruña cos profesores Carlos Casadó e José María Belló obtendo sempre as máximas cualificacións e con matrícula de honra no concerto de fin de carreira. Foi membro da “Escola de Altos Estudios Musicais de Galicia”, na que permanece tres anos, entre 2001 e 2004, tendo como profesor de clarinete a Manuel Juan López.
Realizou estudos de postgrado no Conservatorio Superior de Música de Aragón cos profesores Wenzel Fuchs, Philippe Cuper e Fabrizio Meloni. Asistiu a clases cos profesores Enrique Pérez Piquer, Vicente Alberola, José Luis Estellés, Yehuda Gilad, Antonio Saiote, etc. No 2003 forma parte da "Joven Orquesta Nacional de España" que actuou no "Philarmonie” de Berlín.
Colaborou en diversas ocasións coa Orquestra Sinfónica de Galicia, Real Filharmonía de Galicia, Orquestra Nacional de España e coa Orquestra Sinfónica da ciudade de Kaunas (Lituania), traballando con directores como A. Ros Marbá, Josep Pons, Dima Slobodeniouk, Christoph König, Tuomas Ollila, Antoni Witt, Mélanie Thiebaut, entre outros. No 2007 grava un CD coa pianista Natalia Méndez no que se incluie a Sonata para Clarinete e Piano do compositor lucense Jesús Bal y Gay (primeira gravación editada de esta obra).
No 2005 ingresa por oposición no corpo de profesores de música e artes escénicas da Comunidade Autónoma de Galicia. Actualmente é profesor de clarinete no Conservatorio Profesional de Música de Santiago de Compostela.
Dende a súa creación no 2010 forma parte do TAC (Taller Atlántico Contemporáneo), centrado no repertorio universal para ensemble moderno e contemporáneo, e cun claro compromiso coa interpretación de autores galegos. No mesmo, traballou cos directores Diego García, Diego Mason, Paul Daniel e José Luis Temes. Paralelamente aos seus estudos musicais, no 2004 obtén o título de licenciado en Historia, na especialidade de Historia Contemporánea, na Universidade de Santiago de Compostela.
saulcanosa@edu.xunta.gal
Canosa Isnua, Saúl
Actualmente é profesor de clarinete do Conservatorio Profesional de Música de Santiago de Compostela e clarinete solista do Taller Atlántico Contemporáneo.Comeza os seus estudos musicais aos 10 anos de idade da man de Xan Carballal na Escola de Música Municipal de Xove.
Realiza o grao superior no Conservatorio Superior de Música de A Coruña cos profesores Carlos Casadó e José María Belló obtendo sempre as máximas cualificacións e con matrícula de honra no concerto de fin de carreira. Foi membro da “Escola de Altos Estudios Musicais de Galicia”, na que permanece tres anos, entre 2001 e 2004, tendo como profesor de clarinete a Manuel Juan López.
Realizou estudos de postgrado no Conservatorio Superior de Música de Aragón cos profesores Wenzel Fuchs, Philippe Cuper e Fabrizio Meloni. Asistiu a clases cos profesores Enrique Pérez Piquer, Vicente Alberola, José Luis Estellés, Yehuda Gilad, Antonio Saiote, etc. No 2003 forma parte da "Joven Orquesta Nacional de España" que actuou no "Philarmonie” de Berlín.
Colaborou en diversas ocasións coa Orquestra Sinfónica de Galicia, Real Filharmonía de Galicia, Orquestra Nacional de España e coa Orquestra Sinfónica da ciudade de Kaunas (Lituania), traballando con directores como A. Ros Marbá, Josep Pons, Dima Slobodeniouk, Christoph König, Tuomas Ollila, Antoni Witt, Mélanie Thiebaut, entre outros. No 2007 grava un CD coa pianista Natalia Méndez no que se incluie a Sonata para Clarinete e Piano do compositor lucense Jesús Bal y Gay (primeira gravación editada de esta obra).
No 2005 ingresa por oposición no corpo de profesores de música e artes escénicas da Comunidade Autónoma de Galicia. Actualmente é profesor de clarinete no Conservatorio Profesional de Música de Santiago de Compostela.
Dende a súa creación no 2010 forma parte do TAC (Taller Atlántico Contemporáneo), centrado no repertorio universal para ensemble moderno e contemporáneo, e cun claro compromiso coa interpretación de autores galegos. No mesmo, traballou cos directores Diego García, Diego Mason, Paul Daniel e José Luis Temes. Paralelamente aos seus estudos musicais, no 2004 obtén o título de licenciado en Historia, na especialidade de Historia Contemporánea, na Universidade de Santiago de Compostela.
García Fernández, Antonio
Clarinete
Correo-e
CV
Estudou con os profesores Y. Gilad, M. Arrignon, J.V. Herrera, D. Campbell, C. Riera, K.A. Macleod, A. Saiote e A. Brandhofer. Ofreceu recitais en Austria, Portugal e España e participa habitualmente en diversas agrupacións camerísticas galegas.
antonio.garcia@edu.xunta.gal
García Fernández, Antonio
Antonio García e actualmente profesor de clarinete do Conservatorio Profesional de Santiago.Estudou con os profesores Y. Gilad, M. Arrignon, J.V. Herrera, D. Campbell, C. Riera, K.A. Macleod, A. Saiote e A. Brandhofer. Ofreceu recitais en Austria, Portugal e España e participa habitualmente en diversas agrupacións camerísticas galegas.
Escuredo García, Efrén
Frauta
Correo-e
CV
Foi membro 4 anos da Xove Orquesta da Sinfónica de Galicia, recibindon clases de frauta de Paola Bonora e Amparo Trigueros; música de cámara e formación orquestral con James Ross, Vicente Alberola David Etheve e Rubén Gimeno…
Nas súas colaboracións orquestais caben destacar a "Orquesta Sinfónica de Galicia", "Orquesta do Festival Internacional de Orquestas Jóvenes de Murcia '99", "Orquesta de Cámara da Sinfónica de Galicia" ou "Orquesta Sinfónica de Burgos", "Orquesta Sinfónica Vigo 430".
Baixo a batuta de directores coma James Ross, Uriel Segal, Yuri Simonov, Victor Pablo Pérez, Douglas Bostock, Igor Dronov entre outros.
Participou en festiváis como a Semana do Corpus de Lugo, Ciclo de novos intérpretes da Fundacion Cajastur en Oviedo, "Estío Burgalés" ou o "Vía Stellae" 2010, no que participa co grupo "Trifulca per se" estreando obras de compositores galegos.
Accede ó corpo de profesores de música e artes escénicas por concurso-oposición no ano 2007. Tendo traballado nos conservatorios de Ourense e Lugo.
efren.escuredo@edu.xunta.gal
García Escuredo, Efrén
Formouse con Fernando Raña no Conservatorio Superior de Música de A Coruña, continúa os seus estudos durante dous anos na Universidade de Alcalá de Henares con Magdalena Martínez. Recibe clases en Colonia da man de Robert Winn. Finalmente accede ó postgrado de frauta organizado polo Conservatorio Superior de Música de Aragón con Jaime Martín, Sophie Cherrier e Stewart Macilwham, tendo participado en cursos e clases maxistrais con Vicens Prats, János Bálint, Riccardo Ghiani, Samuel Coles ou Walter Auer entre outros.Foi membro 4 anos da Xove Orquesta da Sinfónica de Galicia, recibindon clases de frauta de Paola Bonora e Amparo Trigueros; música de cámara e formación orquestral con James Ross, Vicente Alberola David Etheve e Rubén Gimeno…
Nas súas colaboracións orquestais caben destacar a "Orquesta Sinfónica de Galicia", "Orquesta do Festival Internacional de Orquestas Jóvenes de Murcia '99", "Orquesta de Cámara da Sinfónica de Galicia" ou "Orquesta Sinfónica de Burgos", "Orquesta Sinfónica Vigo 430".
Baixo a batuta de directores coma James Ross, Uriel Segal, Yuri Simonov, Victor Pablo Pérez, Douglas Bostock, Igor Dronov entre outros.
Participou en festiváis como a Semana do Corpus de Lugo, Ciclo de novos intérpretes da Fundacion Cajastur en Oviedo, "Estío Burgalés" ou o "Vía Stellae" 2010, no que participa co grupo "Trifulca per se" estreando obras de compositores galegos.
Accede ó corpo de profesores de música e artes escénicas por concurso-oposición no ano 2007. Tendo traballado nos conservatorios de Ourense e Lugo.
Ferreiro Soto, Carmen María
Frauta
Correo-e
CV
Recibiu clases de: César Concheiro, Claudia Walker, Amparo Trigueros, Julia Gállego, Vicens Prats, Magdalena Martínez, Reen de Reede, Barthold Kuijken, Wilbert Hazelzet, Jeanny Baxtresser, Will Offermans, Patricia Morris, William Bennet, Anne La Berge, Janos Bálint e Andrea Lieberknecht. Realizou un curso para Postgraduados con Jaime Martín no Conservatorio Superior de Aragón e un curso con Magdalena Martínez na Aula de Música da Universidade de Alcalá (Madrid).
Tocou baixo as batutas de Maurizio Kagel, Ivan Fischer, Reimbert de Leew, Victor Pablo, Gérard Korsten ou Dirk Vermeulen en orquestras como Xoven Orquestra Sinfónica de Galicia, Xoven Orquestra Nacional de Holanda, Orquestra Sinfónica de Galicia e Orquestra de Frautas de Holanda.
No 2003 aproba o concurso-oposición ao corpo de profesores de Música e Artes escénicas. No 2006 gaña o 1º premio do concurso de frauta convocado pola asociación Travesera Siglo XXI. No 2008 gaña co dúo que forma co pianista Ricardo Blanco o Segundo premio no Concurs de Música de Cambra i Lied Citat de Berga. Segundo premio no Concurso de Intérpretes Mozos Hernán Naval 2008. Segundo premio no Concurso de Novos Intérpretes de Xátiva 2009 na categoría A.
En 2007 comeza un Doutorado en Música Española Contemporánea na Universidade de Santiago de Compostela rematando o DEA en setembro de 2009 con sobresaínte.
Na actualidade, compaxina a súa actividade como profesora de frauta travesa no Conservatorio Profesional de Música de Santiago de Compostela coa realización da tese, codirixida por Rosa María Fernández e Carlos Villanueva.
cfsoto@edu.xunta.gal
Ferreiro Soto, Carmen María
Nace na Coruña en 1983. Comeza os seus estudos musicais aos 7 anos no Conservatorio Profesional de Viveiro, primeiro con piano e máis tarde con frauta. Aos 16 anos trasládase ao Conservatorio Superior da Coruña onde estuda frauta con Fernando Gracia. Remata a carreira dous anos máis tarde con matrícula de honra. É aceptada no Real Conservatorio Da Haia (Holanda). Alí estuda con Emily Beynon e Jeroen Broen. Remata "Primeira Fase" con sobresaínte, sendo alumna de Jorge Caryevschi, mentres recibe clases de Aldo Baerten mediante unha bolsa de Erasmus no Conservatorio de Amberes.Recibiu clases de: César Concheiro, Claudia Walker, Amparo Trigueros, Julia Gállego, Vicens Prats, Magdalena Martínez, Reen de Reede, Barthold Kuijken, Wilbert Hazelzet, Jeanny Baxtresser, Will Offermans, Patricia Morris, William Bennet, Anne La Berge, Janos Bálint e Andrea Lieberknecht. Realizou un curso para Postgraduados con Jaime Martín no Conservatorio Superior de Aragón e un curso con Magdalena Martínez na Aula de Música da Universidade de Alcalá (Madrid).
Tocou baixo as batutas de Maurizio Kagel, Ivan Fischer, Reimbert de Leew, Victor Pablo, Gérard Korsten ou Dirk Vermeulen en orquestras como Xoven Orquestra Sinfónica de Galicia, Xoven Orquestra Nacional de Holanda, Orquestra Sinfónica de Galicia e Orquestra de Frautas de Holanda.
No 2003 aproba o concurso-oposición ao corpo de profesores de Música e Artes escénicas. No 2006 gaña o 1º premio do concurso de frauta convocado pola asociación Travesera Siglo XXI. No 2008 gaña co dúo que forma co pianista Ricardo Blanco o Segundo premio no Concurs de Música de Cambra i Lied Citat de Berga. Segundo premio no Concurso de Intérpretes Mozos Hernán Naval 2008. Segundo premio no Concurso de Novos Intérpretes de Xátiva 2009 na categoría A.
En 2007 comeza un Doutorado en Música Española Contemporánea na Universidade de Santiago de Compostela rematando o DEA en setembro de 2009 con sobresaínte.
Na actualidade, compaxina a súa actividade como profesora de frauta travesa no Conservatorio Profesional de Música de Santiago de Compostela coa realización da tese, codirixida por Rosa María Fernández e Carlos Villanueva.
Valcárcel Moura, José Alejandro
Fagot & Coordinador Biblioteca
Correo-e
CV
nolosdous@edu.xunta.gal
Valcárcel Moura, José Alejandro
Nace en Madrid. Comenza os seus estudos de música na Escola Municipal de Música de Xove (Lugo) sendo o seu profesor Xan Carballal, para continuar os estudos no Conservatorio Profesional de Música de Villalba, onde terminou o Grao Medio de Fagot. No 1.997 entra a formar parte da Orquestra de Práctica Orquestral da Sinfónica de Galicia. Un ano máis tarde entra por oposición na Xoven Orquestra Sinfónica de Galicia na que participa como membro reserva durante dous anos. No ano 2.001 entra na Escola de Altos Estudos Musicais de Galicia na que permanece por un periodo de dous anos, onde recibe clases con JUAN CARLOS OTERO (Solista da Real Filharmonía de Galicia) realizando diversas actuacións como solista. Foi Fagot Solista da Banda Municipal de Lugo durante un periodo de catro anos (2.001-05), así como membro dende o 2.002 do QUINTETO DE VENTO PENTAFONIA, co que realizou concertos en toda a Xeografia Española e fora dela. Participou cos profesores: GEZIM MALAG (Fagot da Banda Municipal de A Coruña), EMILIO UBACH (Profesor do Conservatorio Superior de A Coruña),CÁNDIDO FERNÁNDEZ (Profesor do Conservatorio Superior de Vigo) e JUAN CARLOS OTERO ( Fagot Solista da Real Filharmonía de Galicia). PIERRE OLIVER MARTENS (Masterclass) e HUGO KESTZMANN (Profesor do Conservatorio de Oporto). Remata os Estudos no Conservatorio Superior de Música de Vigo no 2.007 e ademáis é alumno da Escola Superior de Música e Artes Escénicas (ESMAE) de Oporto (Portugal), onde recibe clases con HUGO KESTMANN dende 2.005 foi Profesor da Banda Municipal de Lugo, Conservatorio de Música de Cambados (Pontevedra) e Conservatorio de Melide. Colabora coa Banda Municipal de Santiago, Real Filharmonía de Galicia, Banda Sinfónica das Rías Altas de Galicia e Bandas do territorio galego. Participou na “CAMERALIA” FESTIVAL E ACADEMIA INTERNACIONAL DE MÚSICA DE CÁMARA DE GALICIA 07 cos siguientes profesores: STEPHANIE WINKER, DAG JENSEN, DAVID FERNÁNDEZ, J. L. ESTELLÉS e ELDAR NELBOLSIN. Actualmente é profesor de fagot do Conservatorio de Santiago de Compostela.Vento Metal
Rodríguez Ramos, José
Trompeta & Xefe departamento
Correo-e
CV
En 1987 pasa a formar parte da Banda Municipal de Música de Santiago. En 1990 ingresa por oposición en la Banda de Música Municipal de A Coruña donde permanece hasta el año 2003. En el año 2003 pasa a formar parte por oposición en el cuerpo de profesores de Música y Artes Escénicas, desenvolviendo su labor profesional en el Conservatorio de Música de A Coruña hasta el año 2010, y desde esa fecha en el Conservatorio Profesional de Música de Santiago.
Como trompetista actuó además con las siguientes agrupaciones:
Orquesta de Cámara de A Coruña
Coruña Brass
Grupo de Metales Santa Cecilia
Grupo de metales de Santiago
Banda Sinfónica de Galicia
Orquesta Sinfónica de Galicia
Orquesta Filarmonía de Santiago
Como profesor de trompeta impartió clases en los siguientes centros:
Escola de música de Catoira
Conservatorio de Música de Ferrol
Conservatorio de Música de Vilalba
Conservatorio de Música Obradoiro de A Coruña Cursillo de trompeta en Bandeira
Cursillo de trompeta en Lalín
Cursillo de trompeta en Ponteareas
Cursillo de trompeta en Beade.
Fué además director de la Banda de Música de Vilalba entre los años 1993 y 1995, y también de la Banda Artística de Merza desde el 1999 hasta el 2010. Es miembro fundador do Grupo de Metales de Galicia y director de la Banda de Música de Santa Cruz de Ribadulla.
Actualmente es profesor de trompeta del Conservatorio Profesional de Música de Santiago.
jrramos@edu.xunta.gal
Rodríguez Ramos, José
Nace en Araño (Rianxo). Inicia sus estudios musicales en Francia a los siete años. Completa los estudios superiores de trompeta e inicia los de piano en los Conservatorios Superiores de Música de A Coruña y Santiago con el maestro D. Maximino Boga. Sigue con asiduidad los cursos de perfeccionamiento de trompeta con los profesores D. José María Ortí e D. Benjamín Moreno.En 1987 pasa a formar parte da Banda Municipal de Música de Santiago. En 1990 ingresa por oposición en la Banda de Música Municipal de A Coruña donde permanece hasta el año 2003. En el año 2003 pasa a formar parte por oposición en el cuerpo de profesores de Música y Artes Escénicas, desenvolviendo su labor profesional en el Conservatorio de Música de A Coruña hasta el año 2010, y desde esa fecha en el Conservatorio Profesional de Música de Santiago.
Como trompetista actuó además con las siguientes agrupaciones:
Orquesta de Cámara de A Coruña
Coruña Brass
Grupo de Metales Santa Cecilia
Grupo de metales de Santiago
Banda Sinfónica de Galicia
Orquesta Sinfónica de Galicia
Orquesta Filarmonía de Santiago
Como profesor de trompeta impartió clases en los siguientes centros:
Escola de música de Catoira
Conservatorio de Música de Ferrol
Conservatorio de Música de Vilalba
Conservatorio de Música Obradoiro de A Coruña Cursillo de trompeta en Bandeira
Cursillo de trompeta en Lalín
Cursillo de trompeta en Ponteareas
Cursillo de trompeta en Beade.
Fué además director de la Banda de Música de Vilalba entre los años 1993 y 1995, y también de la Banda Artística de Merza desde el 1999 hasta el 2010. Es miembro fundador do Grupo de Metales de Galicia y director de la Banda de Música de Santa Cruz de Ribadulla.
Actualmente es profesor de trompeta del Conservatorio Profesional de Música de Santiago.
Rei Maio, Fernando
Trompeta & Secretario
Correo-e
CV
Actualmente é profesor de trompeta no Cmus Profesional de Santiago de Compostela e director da Banda de Música "Asociación Cultural-Musical SOLFA".
frei@edu.xunta.gal
Rei Maio, Fernando
Comezou a estudar música aos oito anos da man do mestre D. Xosé España Lorenzo. Tivo a sorte de aprender a tocar a trompeta cos mestres: Maximino Boga, Carlos Méndez e Xosé Rodríguez Ramos, así como a de recibir consellos de Benjamín Moreno, Javier Simó, Luís González, Maurice André, Bo Nielson, Hakan Hardenberger, Edward Tarr, Gabor Tarkovi, Tamás Velenczei ... Fixo cursiños de dirección con Marcel van Bree, Vicent Egea e con Jan Van der Roost. Iniciouse no Jazz grazas aos profesores da escola Drops e da escola estudio en Santiago de Compostela. Forma parte dos grupos de cámara: Omega Brass Ensemble e Cuarteto Jázzica e do grupo de folk " Pablo Seoane Grupo." Fernando Rey adaptou, compuso e interpretou parte da BSO do documental " Outro Paralelo 43 "Actualmente é profesor de trompeta no Cmus Profesional de Santiago de Compostela e director da Banda de Música "Asociación Cultural-Musical SOLFA".
Personal non docente
Moar Álvarez, Mª José
Subalterna
Ferreiro Pontes, Mª Belén
Subalterna
Rial, Manuel
Subalterno
Brea Santos, Mª José
Limpadora
Suárez Penas, Pilar
Limpadora